featuredimg
  • Kunnen naast bedrijven ook particuliere klanten bestellen bij Seals Solutions?

Bij Seals Solutions kan worden besteld door zowel zakelijke als particuliere klanten. Als u als zakelijke klant bestelt, verzekert u met het plaatsen van de bestelling dat u de goederen uitsluitend koopt voor gebruik in uw onafhankelijke, professionele, commerciële of officiële activiteiten. Zakelijke klanten hoeven geen inschrijving van kamer van koophandel  te overleggen. Alle prijzen worden exclusief BTW weergegeven. 

 

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Nee, dat is niet mogelijk. Als annulering absoluut noodzakelijk is, kunt u contact opnemen met het serviceteam met telefoonnummer 085-4883884. Eventueel zien de medewerkers een mogelijkheid om u bij uw kwestie verder te helpen.

 

  • Hoe krijg ik mijn klantnummer?

Voor nieuwe klanten wordt bij de eerste bestelling een klantnummer aangemaakt. U ontvangt uw klantnummer op de eerste factuur.

 

  • Waar kan ik mijn klantnummer zien?

U kunt uw klantnummer altijd in de online shop zin, wanneer u ingelogd bent. Ga hiervoor eenvoudig naar “Factuurgegevens” in uw persoonlijke account. Bovendien vindt u uw klantnummer ook op iedere factuur.

 

  • Kan ik mijn contactgegevens wijzigen?

Als geregistreerde klant bij Seals Solutions kunt u uw contactgegevens altijd wijzigen in uw persoonlijke account. Ga hiervoor eenvoudig naar adressen “Factuuradres” of “Verzendadres”. Heeft u tot nu toe geen account? Dan helpt onze klantenservice u graag bij het wijzigen van uw adresgegevens. Deze bereikt u telefonisch op 085-4883884