- Kunnen naast bedrijven ook particuliere klanten bestellen bij Seals Solutions?
Bij Seals Solutions kan worden besteld door zowel zakelijke als particuliere klanten. Als u als zakelijke klant bestelt, verzekert u met het plaatsen van de bestelling dat u de goederen uitsluitend koopt voor gebruik in uw onafhankelijke, professionele, commerciële of officiële activiteiten. Zakelijke klanten hoeven geen inschrijving van kamer van koophandel te overleggen. Alle prijzen worden exclusief BTW weergegeven.
- Wat te doen als Belgische klant?
Bij het plaatsen – afronden van uw order kunt u kiezen om BTW te verleggen. Vul dan direct uw BTW nummer in. Achteraf uw inrekening gebrachte BTW terug vragen is helaas niet mogelijk
- Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Nee, dat is niet mogelijk. Als annulering absoluut noodzakelijk is, kunt u contact opnemen met het serviceteam via mail info@seals.nu. Eventueel zien de medewerkers een mogelijkheid om u bij uw kwestie verder te helpen.
- Hoe krijg ik mijn klantnummer?
Voor nieuwe klanten wordt bij de eerste bestelling een klantnummer aangemaakt. U ontvangt uw klantnummer op de eerste factuur.
- Waar kan ik mijn klantnummer zien?
U kunt uw klantnummer altijd in de online shop zien, wanneer u ingelogd bent. Ga hiervoor eenvoudig naar “Factuurgegevens” in uw persoonlijke account. Bovendien vindt u uw klantnummer ook op iedere factuur.
- Kan ik mijn contactgegevens wijzigen?
Als geregistreerde klant bij Seals Solutions kunt u uw contactgegevens altijd wijzigen in uw persoonlijke account. Ga hiervoor eenvoudig naar adressen “Factuuradres” of “Verzendadres”. Heeft u tot nu toe geen account? Dan helpt onze klantenservice u graag bij het wijzigen van uw adresgegevens. Deze bereikt u telefonisch op 085-4883884