banner default

Veelgestelde vragen

 

  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Uw bestelling wordt direct verwerkt en zo snel mogelijk naar u verzonden. Als geregistreerde internetklant kunt u uw winkelbestelling en leveringsstatus online volgen in het klantgedeelte.

 

  • Wat zijn de levertijden bij Seals Solutions?

De exacte levertijd van elk artikel vindt u op de betreffende detailpagina. De levering is bovendien afhankelijk van de gekozen betaalmethode.

 

  • Wat zijn de verzendkosten?

Alle informatie over verzendkosten vindt u hier.

 

  • Is expreslevering ook mogelijk?

Als u telefonisch bestelt, kunt u ook kiezen voor expreslevering. Vraag de verzendkosten voor een expreslevering bij bestelling op.

 

  • Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?

Ja, dat kan. In uw account omgeving kunt u een verzendadres opgeven. 

 

  • Is pakkettracering mogelijk?

Als u als geregistreerde klant online bestelt, is het mogelijk om uw pakket te volgen. In uw bevestigingsmail ontvangt u het pakketnummer waarmee u de status van uw bestelling op elk moment kunt nakijken.

 

  • Een deel van mijn bestelling werd niet afgeleverd met mijn bestelling. Wanneer komen de resterende goederen?

Controleer de inhoud aan de hand van het afleveringsbewijs. Zodra de ontbrekende artikelen in ons magazijn aankomen, sturen wij ze direct en kosteloos naar u toe.